[Ossm-members] Пиратерија , пиратерија , пиратерија...

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Apr 2 17:27:07 UTC 2008

> Два настани поврзани со пиратите и пиратеријата на следниве локации:
>
> Понеделник 31.03.2008 - 13:00h
>  Округла маса: Пиратеријата во
>  филмот и како против тоа Царинска управа на Македонија
>
> Среда 02.04.2008 - 16:00h Отворено предавање на
>  тема Пиратерија и Авторски права Кинотека на Македонија
>
> Овие тркалезни маси и предавања се одржуваат во рамките на Скопскиот
> филмски фестивал

Миша и јас бевме на трите од овие предавања (на последново само јас), првото
кое не е на списоков беше во понеделникот сабајле на правен факултет.

Сите три случки беа предавања од страна на Joseph Beck(1) отприлика за
copyright законот и што тој опфаќа и како може да се користи на суд. Ниедна
од случките не беше „тркалезна маса“ и не се збореше за „пиратеријата“ нити
пак за филмови, но сепак имаше некоја дискусија.

Нормално јас го поставив прашањето за оправданоста на copyright законот како
таков, имаше некоја дискусија тука .. но не мислам дека некој од публиката
посебно ја следеше.

Адвокатот ги повторуваше познатите митови (2) и така и кажуваше примери за
неговите клиенти.

На крајот сфатив дека неговиот проблем е дека секое copyright прашање он го
разгледува како прашање меѓу двајца што се тужат (plaintif и defendant) ...
меѓутоа ја занемарува улогата на јавноста (општеството, културата).

Се на се.. ниш посебно. Миша ќе дополни што мене не ми било важно.

(1) http://www.kilpatrickstockton.com/attorneys/detail.aspx?ID=31
(2) http://www.ifla.org/documents/infopol/copyright/ipmyths.htm

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )