[Ossm-members] razvoj na open source softver vo MK

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Thu Dec 4 16:23:07 UTC 2008

> Серверот е во Он.нет, а на него се хостира http://www.slobodensoftver.org.mk
>
> Парите од знамето знаеме ли кај се? А од името кај ќе одат?

Не мора толку саркастично. И ова нема врска со политика.

> Инаку и јас донирав рам за тој сервер.

Супер! Јас мислев дека тогаш тоа што се донираше од хардвер беше за
sourceforge like сервер.
Јас така бев информиран. Најверојатно погрешно сум бил информиран.
И затоа не ми беше јасно - али сега ми е јасно и ми е мило дека сепак
е искористено за нешто корисно.

Поздрав.

П.С. ова со знамето и името ти е сосема непотребно. И само каква
порака праќаш - како јас нема потреба да знам за што донирам битно е
да донирам. Ова еве како една мала забелешка. нема љутиш :)