[Ossm-members] Администрација на Едубунту сервер и NX терминали

DZvonko Nikolov dzvonko7 at nerdshack.com
Tue Feb 12 07:51:07 UTC 2008

Vlado Peshov wrote:
> 2008/2/12 DZvonko Nikolov <dzvonko7 at nerdshack.com
> <mailto:dzvonko7 at nerdshack.com>>:
>

>     Има ли некаде некој текст или упатство за едубунту сервер кој би можел
>     да помогне?
>     Да читаат луѓето, да се учат, да прават и да се едуцираат.
>

> Кој сака да научи верувам дека доколку проба на google да најде, ќе
> најде се што му е потребно, дури и со screeshots што-како се прави...
> А и мислам дека официјалната документација од ubuntu е сосема доволно.

Да, доволна е. За мене и тебе. Ама не и за нив.
Некој едноставен, краток текст за почетници, некој step-by-step или нешто
слично. Ептен елементарно. Упатството има море од информации кои  80%
неможат да ги прочитаат, камо ли да ги разберат. Разбираш? Замисли дека
нивото треба да биде кратко, најосновно, најпросто, најелементарно.
„Тоа се прави така и така.“ И толку. Ништо опширно, сложено.
Trust me, I know what I am talking about. Тажно, но вистинито.

Поздрав
Ѕвонко Николов