[Ossm-members] НСНД сплит

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Jul 1 22:53:39 UTC 2008

ОД 22 до 24 август во сплит ќе се одржи НСНД/Yaxwe т.е. un-conference или
гико-хакерски дружијанац.

Ќе има луѓе од балканскиве простори и некои интересни типчиња и типки од
Европа (тие лани шо беа на Yaxwe/Пула нека кажат).

Официјална програма сеуште нема, али сигурно ќе биде интересено како лани.
Па ако има интерес некој да оди - пишете тука па да се договориме.

Нешто ресурси:
http://www.yaxwe.org/bin/view/Yaxwe/  од лани
http://groups.google.com/group/nistasenecedogoditi/ google група на која се
дискутира околу NSND

Колку ми е мене познато, сега за сега Миша, Стама, гемиџи и јас ќе одиме
сигурно (со тоа да веројатно и порано да споиме со одмор).

Сега за сега нема ни некоја финансиска конструкција за трошоците, али кој му
се иде, а нема пари сепак нека пише па ќе видиме .. можеби ќе има шанси за
покривање на некои трошоци. можеби не.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа