[Ossm-members] поврзување на postgresql со php

Jordanka Petrushevska jocika at gmail.com
Mon Jun 16 13:18:06 UTC 2008

Дечки,

локално инсталирав php 5.2.6, apache2, mysql, phpmyadmin, postgresql и
pgAdmin III. Е сега, се ми функционира ок, само кога сакам да инсталирам
Друпал со postgresql база, добивам „...PostgreSQL extension for PHP is not
installed..." кога гледам подесувања на php преку phpinfo скриптата, немет
postgresql...
е сега читав нешто по нет, ама не знам каде и дали ги имам инсталационите
датотеки од php, а како што прочитав треба да додадам postgresql support.

Да не знае некој каде да барам инсталационите датотеки од php? Бај д веј,
сето ова го инсталирав преку apt-get install

J.