[Ossm-members] Twitter преку SMS и Македонија

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon May 19 09:43:54 UTC 2008

Здраво,

Во последно време често ме прашуваа зошто не може да се праќаат
СМС пораки кон бројчето на твитер +447624801423.

Копав малку по интернет и еве што е заклучокот:

Ова бројче е од мрежата на Manx Telecom [1] од Isle of Man [2], истото
она заебано островче во Ирското море каде што е регистрирана и Canonical.
Т-Мобиле[3], Космофон[4] и Вип[5] немаат роаминг со Manx Telecom, Isle of Man,
па неможе да се испраќаат СМС пораки кон нивната мрежа.

Додека не пуштат роаминг може да се луксузираме со некое j2me twitter клиентче
и GPRS интернет :(

[1] http://www.manx-telecom.com/
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Isle_of_Man
[3] http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/roa_mkmk.shtml