[Ossm-members] Spodeli Znaenje 29.11.2008 (http://rdr.to/xe)

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Fri Nov 28 16:19:34 UTC 2008

> - Исто така ако има желба може да позбориме малку за отклучени iphone
> телефони кај нас пошто процедурата за отклучување бара да им се
> инсталира openssh кој после останува уклучен и имам некои интересни
> моменти и видео да споделам што го снимав пред некој ден.
>
> Ако некој има iphone и чита листава нека дојде ќе му биде интересно. :)

Јас ќе дојдам направен му е jailbreak има инсталирано openssh и некои
измени направено па може и јас да се вклучам тука. Може да се вметне и
како да се заобиколи користењето само на една iTunes база за да може
да се синхронизира (музика, апликации) со повеќе од еден компјутер.
Исто може да кажам и за хакираните апликации (доколку е легално :) )
како да го инсталираат апликации преку iTunes или пак рачно. Исто и
како да се направи во Region Format  да стои Macedonia - да користи
македонско локале и како да немаат проблеми со македонските броеви.

Поздрав, Зоки.