[Ossm-members] текст за медиуми

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Fri Oct 3 07:30:43 UTC 2008

> Една од пораките, кои заедницата сака да ги испрати на овој ден, е
> повикот до владата повеќе да се активира во остварувањето на проектот
> „компјутер за секое дете", кој беше со воодушевување забележан од

1. Тоа со „Компјутер за секое дете" не треба да оди во изјавата за
печат од повеќе причини, меѓу кои и новинарскиот менталитет на овие
простори кој ќе го објави само тоа, па настанот ќе добие сосема
поинаква димензија.

2. Не заборавај да додадеш и контакт инфо од 2с.мк (стави ме мене како
контакт лице заедно со телефонски број).

3. Испрати ја финалната верзија за да може некој од 2с.мк да им го
прати текстот на новинарите од нашата листа на новинари. Стама, Глиша?

--
Misa Popovik