[Ossm-members] Итна одлука за организација на SFD

Stojan Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Wed Sep 17 18:34:59 UTC 2008

> Ќе се распрашам и јас за печатница, само прво ни треба дизајн или барем
> формат на флаерите и постерите и дали се колор или црно бели.
> A5 флаер колор и A3 за постери колор ок ли е?

Сериозно, кој формат? Јас имам некои идеи, само треба да ги усовршам и да ги
дигитализирам во инкскејп.

За дизајнот нема да зборувам многу, ама...

Зошто да не ги споиме и предната, фенси страната со позади „Што и како за
слободен софтвер?" Со некои ептен едноставни точки кај што и бебе би ја
сфатило суштината на слободениот софтвер, ама да нема премногу па некој да
земе и да го фрли фалерот -- не само што ќе го кошта 50 евра туку и ќе
остане глуп... :)

Дали флаерите треба да бидат повеќе Скопје-центрични (iSureHopeSo) или мора
да го опфатат цел свет?

ɹ8l n ɔ

8ʌ1ʇɔɐ ∞