[Ossm-members] Ubuntu 8.04.1 remaster.мк

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Sep 28 23:07:12 UTC 2008

2008/9/28 Biljana Kochoska <biljana.kochoska at gmail.com>:
> Значи предложете филм. Нека е и реприза. Што беше најпопуларно на
> сподели кино претходнава година? или што би било најпривлечно за
> поширока публика? or whatever - предлагајте

Идејата да одиме со реприза и не е така лоша пошто ќе се работи за филм кој
веќе сме го прикажале и знаеме дека имал некаков одзив кај публиката,
ако сакаме да
привлечеме нова публика некои од следниве „хитови" може да ја завршат работата.

1. Star Wreck in the Pirkins (игран филм има некаква си сторија и
историја, сепак ограничен на
стар трек фанови)
http://www.starwreck.com/download.php
2. Steal this film 1 и 2 (можеби најактуелен поради слободната размена
на музика, филмови и
обид да се криминализираат постапите на граѓаните како изговор за
застарените бизнис модели и практики)
http://www.stealthisfilm.com/Part1/ и http://www.stealthisfilm.com/Part2/
3. No maps for these territories (овој го должиме во висттиснкиот
редослед, убава и флуидна приказна, меѓутоа
повеќе е интервју отколку игран филм)
 http://www.brightlightsfilm.com/43/gibson.htm
4. Big buck bunny (овој го должиме одамна) не сум го гледал, ама
мислам не е доволен бидејќи е краток.

> И уште нешто.
>
> Може дента, пред идење на плоштад да се изорганизира и некоја мини
> работилница во Точка.
> Доколку некој има предлог тема за ова исто нека пише.

Шо знам, да не е премногу ова, па секоја сабота има Сподели знаење,
може само информација дека се случува
сподели знаење и неформален собир со презентација една на активностите
од минатите циклуси.

--
Igor