[Ossm-members] нснд во македонија

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Apr 16 18:58:48 UTC 2009

сме ја отварале оваа тема многу пати до сега, па ајде уште еднаш. идејата е
организираме едно „ништо нема да се случи“ во македонија.

по посетата на струмица пред некој ден, јас и Дамјан зборувавме со Ѕвонко за
оваа идеја. таму имаат секаква инфраструктура потребна да се прави ваков
настан, па останува само да видиме колку луѓе има заинтересирани да одат.

би оделе еден викенд во мај. настанот би бил организиран како анти-
конференција или баркамп (http://en.wikipedia.org/wiki/Barcamp). целта би ни
била на едно место да се соберат луѓе од цела македонија кои се занимаваат со
слободен софтвер, интернет технологии, веб 2.0 и сл.

на еден колку што е можно помалку формален начин, ова би било повеќе како
запознавање на сите луѓе и можеби отварање на некои теми за понатамошни
презентации, собири или (анти)конференции. :)

мислам дека во мај најдобар викенд е 23-24 (има и некој неработен ден можеби
таму) и прво нешто што би требало да направиме е да се преброиме.

мислам дека ова би имало некоја смисла да го правиме ако, освен ние од скопје
(и битолчаните што се во скопје), има и други луѓе од други градови волни да
одат до струмица на ништо нема да се случи.

па, кој знае, може да ја препрати поракава на други места, и да видиме колку
сме на број.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа