[Ossm-members] Profesor

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sun Apr 26 17:52:47 UTC 2009

Илија, јас прво карикирав со уотевер и другите,
а со уотевер сакав да покажам (како што и ти
забележа) дека имаме и ние доволно добри и
убави зборови и фрази кои можат да се користат
наместо странските. Англискиот јазик може да си
го дозволи луксузот да прима странски зборови
затоа што си има свои, а има и дваесет (мислам
дека е и повеќе) пати побогат речник од македонскиот.
Треба да си го збогатуваме речникот со нови зборови,
а тоа не е „кул“, тоа е „добро“, „интересно“, „во ред“,
„сега не ми текнува“ и тн. Сето тоа зачинето со малку
зезање (мајтапење македонски е?).
Јазикот е животинче кое расте и се развива, меѓутоа
треба другари, учители, воспитувачи, другари, доктори,
соработници и тн. за да го хранат, пазат, лечат, учат,
бдеат над него и тн. за да порасне во возрасно животно
рамноправно со другите такви животни. За тоа треба
сите да се вклучени, а не некоја организација или
институција. Организација може само да ја подигне
свеста за проблемот и да побара и покрене негово
решавање и да помогне во решавањето.

Дали мојата информација за правење на некој си
он-лајн речник под капата на некое Министерство
е во ред или е без врска?

За азбуката: латиница користат тие кои што таа
им треба. Замената на латиничните букви на
тастатурата со тн. македонски сеуште (за жал)
се користат од страна на некои институции кои
треба да се први во одбраната на кирилицата
како што се Министерство за Образование и наука.
И да, се сеќавам и премногу добро на нив затоа
што сум обврзан да ги користам „Mac C Swiss“
и „Mac C Times“ и тоа ми пречи. И да, тие ја завршија
својата работа и треба да одат во пензија.
И да, признавам, ме мрзи да ја менувам поддршката.

Да, кул е кул. Кратко и јасно. Прифатено и добро звучи,
но сепак туѓо, колку и да добро звучи. Ги користиме овие
туѓи зборови само ако немаме наши. Ајде да си најдеме.

Поздрав

Ѕвонко