[Ossm-members] Сподели знаење 31.01

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Jan 28 22:59:33 UTC 2009

> ова јаде RAM ко лудо .. морав да ја рестартирам виртуелната машина со 512мб
> рам... сеа да видиме .. тоа му е едвај доста .. време е за уште некој GB
> рам изгледа :)
>
> уште чекам

се откажав .. не знам колку RAM му треба на gem за да инсталира нешто али
изгледа многу (ruby fail)..

Продолжив на десктопот со Ubuntu 8.10 и 4GB рам:

како root (или sudo пред командиве):
 # apt-get install rubygems subversion  rake \
	libsqlite3-ruby1.8 libopenssl-ruby1.8
 # gem install -v=2.1.2 rails

веќе не мора како root:
 $ svn co http://redmine.rubyforge.org/svn/branches/0.8-stable redmine-0.8
 $ cd redmine-0.8

( ќе ја користам sqlite опцијата, наједноставно не треба други сервиси да
подесувам)
 $ cp config/database.yml.example config/database.yml
 $ rake db:migrate RAILS_ENV="demo"
 $ rake redmine:load_default_data RAILS_ENV="demo"

ова „demo“ што се спомнува е уствари конфигурациски профил дефиниран во
config/database.yml .. тој користи sqlite, можеш да си дефинираш и било каков
друг.

 $ ruby script/server -e demo

изгледа дека работи, се логирав итн.
по default слуша на порта 3000

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.