[2s.mk-friends] Поимник

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Nov 13 14:35:23 UTC 2009

> Не знам Илија дали си ги видел фонтовите, но според муабетов изгледа не.

јас ги видов, никако не сфаќам зашто се потребни кога веќе ги имаме DejaVu
фонтовите со сѐ што треба во нив и плус дистрибуирани нашироко на сите Linux-и

> Фонтовите се супер, се нови оригинални оупен тајп фонтови со
> македонска кодна поддршка и се први македонски фонтови направени од
> македонци на професионално ниво.

освен што се македонски * 3 што се друго толку супер?

> Значи нема врска со Ц Сњисс и слични аматерски обиди од минатото.

има врска дека се промовира не-системско решение туку пак
„инсталирај го овој фонт за да xxx“

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Teaching a pig to sing wastes your time & annoys the pig.