[2s.mk-friends] КИКА простор

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Mon Mar 7 16:15:03 UTC 2011

On 03/07/2011 02:53 PM, Arangel Angov wrote:
> За тие што не се во тек: Имавме проблеми со струјата во просторијата
> што ја користиме досега и затоа КИКА моментално е on hold.
>
> Денес бевме со Стама во Геоинститут и нивниот предлог е следниов:
>
> Да ни пуштат продолжен кабел од доле од кај нив од просторијата што е
> веднаш под КИКА. Значи би требало да се избуши дупка со хилта (можам
> да најдам јас а има и Бидиков) и да се земе кабелот од доле. Струјата
> е индустриска не знаеме точно колку би требало да плаќаме по киловат,
> ако знае некој нека пише. Нивниот предлог е да го запишуваат саатот
> [...]

Предлог околу струјата (доколку се одлучи да се останува во
геоинститутот), да си поставиме наш саат (може и долу кај нив) за да
може тој саат да го читаме.

Јас сум големо +1 за тоа да се бара (во најбрзо можно време и да се
најде) друга просторија која ќе е по-сигурна од сегашната.

Е сега, еве нешто ново.

ЦК била изнајмена од младинската организација Креактив. Еден нивен член
ми е колега на факс, и заедно мислиме дека ќе има желба за разговор за
соработка околу просторија. Колегата мој ќе прави муабет со одговорните
од неговата организација и овие денови ќе знам што-како (доколку
некако). Ќе гледам да договорам средба со некој од нив па да видеме што
може да се направи.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing