[2s.mk-friends] НСНД/ННДС Охрид 2011

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Mar 18 09:08:25 UTC 2011

Дечки и девојки,

На 28ми и 29ти мај годинава во Охрид се организира првиот балкански
ННСД (Nista se nece dogoditi) или ННДС (Ништо нема да се случи). Се
работи за гико-хакерски собир на луѓето од екс-ју државите, со тоа што
оваа година решивме да ги поканиме сите наши соседи (и луѓе од
Бугарија, Грција, Косово, за жал немаме контакт од никој во Албанија,
ако имате пишете ми reply). Настанот функционира како unconference
[http://en.wikipedia.org/wiki/Unconference], не е ништо официјално со
презентации, хостеси и коктели, чисто собир кај што можат да се дружат
луѓе од регионот што се заинтересирани за програмирање, систем
администрација, мрежи, ардуино, пиење пиво итн.

Инаку овие собири се случуваат веќе неколку години. Досега не бевме во
можност да напраиме нешто и кај нас, но се надеваме дека ова во Охрид
ќе прерасне во традиција. Исти вакви настани се случуваат сега во
април во Белград (15-16ти мислам) и потоа во Сплит некаде во август, и
секако најголемиот и најинтересниот од сите CCC во Берлин каде што
исто така се собира голем дел од балканската екипа. Се на се убава
можност за да се дружите и да запознаете интересни луѓе, да размените
идеи и контакти и сл.

Повеќе можете да прочитате тука: http://wiki.spodeli.org/NSND

Ќе одиме веројатно 10тина луѓе од Скопје, па ако има заинтересирани
пишете тука бидејќи треба да резервираме место за спиење.

Тоа што го најдовме досега можете да го најдете на
http://wiki.spodeli.org/NSND/2011/Охрид - се мислиме да идеме со
опцијата што е 400 денари бидејќи во истата вила има и соба за
презентации. Кој сака нормално може да си најде смештај и сам.

Тоа е тоа од прилика, пријавете се во наредниве две недели ако сакате да идете.
--
Арангел
xmpp/mail: