[2s.mk-friends] просторија за КИКА (нова нишка)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Oct 27 20:06:38 UTC 2011

2011/10/27 Misha Popovikj <popmisa at gmail.com>:
> Според мене, договор од една година можеме да потпишеме дури откако ќе
> се исцрпат сите опции вклучително и горенаведената опција со
> партнерска организација.

Искрено не верувам дека ќе се случи нешто со метаморфозис пошто на нив
не им гори и ова пак највеќе ќе зависи од нашиот ангажман (кој што
досега е минимален, за жал), ќе се исцрпат сите опции со време, а
времето тече, хаклаб немаме и се што сме праеле досега полека но сигурно
се распаѓа. Само сакам на сите тоа да им биде јасно ако уште не им е.

Иако можеби не е совршен поради локацијата и тие некои мали недостатоци
како неспремна кујна и немање греење моето мислење е дека треба да се
земе просторот, па нека одлучи мнозинството.

Мислам дека аргументот „не е во центар“ воопшто не држи пошто јас година
и пол идев на работа у кисела вода, па се враќав у влае, па пак доаѓав у
кисела вода/црниче у хаклаб, кој сака да доаѓа доаѓал и ќе продолжи да
доаѓа. Ако гледаме така може и поголема предност да биде само тоа што
партизанска е блиску а на неа поминуваат еден куп автобуски линии
наспроти една што идеше накај старата КИКА.

Газдарицата рече дека е спремна да уложи во кујна и тенда доколку го
земеме просторот.
--
Арангел
xmpp/mail