[2s.mk-friends] Идеи за настани за следната недела (09.07-15.07 2012) во Кика

Newk newkdukem at gmail.com
Sun Jul 8 16:15:20 UTC 2012

> Здрво,
>
> Од утре па до 15ти јас сум дежурен во хаклаб, па пишете ако имате идеи
> што да правиме или да кажете што сакате да правиме.
>
> Поздрав,
> Чомбе

Затоа што традиционално е GNU/Linux прва помош утре, може да ставиме
на програма демоснтрација како се инсталираат различни дистрибуции и
кои се предизвиците и бенифициите кои се среќаваат при секоја од нив
(на некои можеш да сурфаш додека инсталираш, на други нагодуваш работи
кои подоцна ти се исплатат значително). Мислам дека остана еден
слободен десктоп од донациите на телеком, па би можеле со него да се
играме. Така, доколку има луѓе кои се заинтересирани да инсталираат
Линукс но се плашат да го пробаат тоа на сопствениот компјутер, вака
ќе можат да се уверат дека не е некоја криптична работа.

Поздрав,
Никола

П.С.
Пиши дополнителен мејл кога ќе го напишеш блог постот, за да го шернам
по социјалниве мрежи :)