[2s.mk-friends] Состанок за КИКА : 18.07.2012

Misha Popovikj popmisa at gmail.com
Thu Jul 19 08:54:11 UTC 2012

> Ја потсредивме старата брава и сеуште можеме да ги користиме старите клучеви.

Само да потсетам дека ако ја промените бравата еден клуч мора да оди
за сопственикот на станот а притоа тој треба во најбрз рок да биде
известен за тоа.

Поради тоа, за било какви промени, известете ме веднаш и телефонски.
Јас ќе му најавам дека ќе има таква промена, евентуално да му
предложам да ја смени целосно вратата како што вчера Јован сугерираше.

поздрав