[2s.mk-friends] SpodeliWifi подобрувања и нова верзија

Bojan Ilievski drakuwa at gmail.com
Thu Jul 19 09:57:27 UTC 2012

On 07/18/2012 06:46 PM, Damjan Georgievski wrote:

> да CouchDB ќе беше боље решение, со оглед дека веќе е решен проблемот
> на репликација на базата, а е HTTP/REST + JSON и лесно се користи.
> А има и бар 2 без пари хостинзи (и лесна репликација).

Здраво и од мене,

Еве се јавувам и може да потврдам дека бев исконтактиран прво, пред да
биде објавено било што на листа, а и претходно кога се видов последен
пат со Гемо, го правевме муабетот и во живо.

Кодот на првата верзија од SpodeliWifi беше катастрофа, но функционираше
како за прва верзија напишана во 2 дена и затоа ми беше мило што некој
се заинтересира да го среди. Јас конечно успеав да ја разгледам новата
верзија и може да кажам дека е супер и ќе ја објавам на маркет како
апдејт за тековната верзија, а моето репо на гитхаб нема да го мр'џам,
туку во ридми ќе додадам линк до новите репозиториуми.

А од друга страна, пред некое време и јас почнав нова верзија на
SpodeliWifi - ShareWifi (https://github.com/Drakuwa/ShareWifi) која што
треба да работи со CouchDB
(http://drakuwa.iriscouch.com/_utils/database.html?sharewifi), но за жал
моментално немам време да ја досредам. ShareWifi моментално може да
работи како обичен Wifi manager, односно може да скенира околни мрежи и
да се конектира на некоја од нив. Планирам да ги додадам
функционалностите од SpodeliWifi, односно синхронизација на локална база
со CouchDB базата, додавање на нови AP-а и слично, но незнам кога ке
имам време да го досредам тоа....

Епа толку од мене, па, се читаме кога ќе има нешто ново...

Поздрав