[2s.mk-friends] Покани за Balkan Venture Forum и SuperFounders Start

Aleksandar Tasev aleksandar.tasev at gmail.com
Mon Oct 7 10:50:56 UTC 2013

Почитувани пријатели,

Периодов со Фондација Балкан Анлимитед, сме активни во организирање на
активности за поддршка на иновациите и претприемништвото:

  * Balkan Venture Forum Tirana,14-15 Ноември - Четвртиот по ред настан
    за инвеститори, ментори, партнери и иноватори.
    <http://balkanventurefoum.org>
  * Натпреварот за стартапи на BkVF
    <http://www.balkanventureforum.org/pitching-competition-ii/>,
    презентирање пред Intel Capital, RSG Capital, LAUNCHub, Eleven,
    Boston Global Ventures, ERA Kapital, SpeedInvest, Teres Capital и
    други. Пријавување до 14 октомври тука:
    http://www.balkanventureforum.org/pitching-competition-ii/
  * SuperFounders Скопје: програма за развој на стартапи.
    <http:skopje.superfounders.com>

Ќе ви бидам благодарен доколку ја раширите информацијата за BkVF
натпреварот <http://balkanventurefoum.org> за стартапи и SuperFounders
Start <http:skopje.superfounders.com/start/c/> програмата.

Покрај ова, секоја среда правиме StartupMeetup
<http://skopje.superfounders.com/blog/prviot-startupmeetup-vo-superfounders/134>,
неформална средба за ентузијасти заинтересирани за иновации,
претприемништво, стартап заедницата и пристап до финансии.

Во блог постот
<http://skopje.superfounders.com/blog/prviot-startupmeetup-vo-superfounders/134>
може да видите како беше на првата средба. Поканети сте да се придружите
следната среда од 19 часот. Темите ќе бидат:
19:00 Прашања & одговори за BkVF и SF Start;
20:00 Развој на минимален корисен продукт (Minimum viable product).
Глигор Дачевски(DoxOut, DoxBee) ќе ја води темата.
20:30 Разно.

Повелете на средбата и слободно поканете ваши заинитересирани пријатели.

Поздрав,
Александар