[2s.mk-friends] spam problem [беше: Social Freelancing во Хаклаб]

Дарко Стојковски dar3.st at gmail.com
Sun Oct 20 21:23:38 UTC 2013

Откако го видов овој мејл во thunderbird го отворив spam фолдерот во gmail,
имаше 48 пораки од кои 70% беа од листава.
На сите им ја тргнав лепенката Spam но мислам дека ова нема да го разубеди
google.

Интересно е како само одредени пораки завршуваат како spam.
Генерално од она што приметив пораките со мал број на зборови беа
таму(алекс за ардуино, дајман за емисијата на 103-ка, новица за gnu, глиша
за mozilla manifesto), додека пораките кои што имаат поголема содржина како
оваа пристигаат во инбокс фолдерот.

Поздрав Дарко