[Mozilla] локација на настанот и прашање за косово

Novica Nakov novica at bagra.org
Sun Apr 11 21:09:59 CEST 2010

> Епа на ФЕИТ ми го примија барањето, знаејќи дека е неработен. Дури и не
> запишаа во распоред. Затоа не верувам дека е проблем.

ок. супер. но сепак, имај предвид дека за време на настанот може ќе треба што
знам - кабел, даљинско, клуч од некоја соба итн... тоа такви логистички ствари
што сега може ни се чинат банално, ама во дадениот момент да бидат сериозна
пречка, и да нема никој од феит што може да помогне за тоа.

> Инаку не сум информиран за косово, од албанија вчера им пишав и откажаа, а
> за косово треба да видиме контакт од некој.

bernard nikaj <bernard.nikaj at flossk.org> е еден од организаторите на таа
конференција.

--
Новица

"Question authority; think for yourself." - Timothy Leary