[Mozilla] streaming

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue May 4 21:57:35 CEST 2010

> Здраво Љупчо,
>
> Јас сум Горјан, заедно со Слободен Софтвер го организираме овој настан.
> Нас ни треба што е можно поголем upload се со цел поквалитетна слика да
> стримаме. Колку се сегашниот лимит?

само што зборев со Милош за ова. Ни он не знае точно што ќе треба за
streaming-от.

Asa Dotzler опишал овде
(http://weblogs.mozillazine.org/asa/archives/2009/02/simple_scriptin.html)
отприлика што може да се користи за air.mozilla, што значи дека ќе е потребно
PC со firewire

меѓутоа овде вика дека е прилично CPU интензивна операцијата
http://weblogs.mozillazine.org/asa/archives/2009/01/ffmpeg2theora_a.html

така да ова
1. ќе мора да знаеме точно што ќе правиме и
2. да го пробаме

иначе ... еве го мојот лаптоп во најлош случај, има firewire и колку/толку
модерен cpu

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Give me the knowledge to change the code I do not accept,
the wisdom not to accept the code I cannot change,
and the freedom to choose my preference.