[Mozilla] sostanok 10.4 vo 19h

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Wed Apr 16 13:18:45 UTC 2014

Јас нема да можам да присуствувам на состанокот вечерва. Се извинувам
поради тоа.

Во однос на предлог буџетот на Горјан, предлагам да се оди со малку
повисоки вредности од потребните, за секој случај.

На пример, за ова: „превоз со такси до кафана во близина на финки ~~
50 МКД“, не сме покриени ако одлучиме да одиме во кафана подалеку од
ФИНКИ. Така што, ако финалниот буџет што ни треба е 1.500 долари, не
гледам проблем да побараме 2.000 долари, зашто сигурно ќе имаме и
некои непредвидени трошоци.

Така, и во случај да останат непотрошени средства, пак нема да биде
проблем, зашто нема да бидат многу. А, секако ако имаме екстра пари,
можеме да најдеме и дополнителни материјали/активности на кои што би
ги потрошиле - на пример, организација на маратон за локализација во
идно време, за кој што би купиле храна и пијалоци.

Поздрав,
Гоце

---

Goce Mitevski