[Mozilla] Телефони

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Apr 27 14:21:17 UTC 2014

Ќе ми треба еден од овие телефоните во оваа фаза дур трае медиумската промоција.

Второ ќе ми треба некој communications apprentice, на кому ќе му ги
пренесам контактите и информациите што ќе ги споделувам со медиумите
според начелата за градење на заедница.

Трето дали имате ставено forwarding на firefoxos at mozilla.mk до нашите
лични мејлови и дали некој го проверува мејлот?

Почнав да добивам барања за информации за настанот за 10 мај и прашања
за FirefoxOS освен презентацијата што ја сподели Новица на емаил,
имаме други информации околу FirfoxOS и кој е мојот директен контакт
во Мозила за прашања околу FirefoxOS?

Поздрав,
Игор

Igor