[LUG] Banneri za maratonot

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Mon Dec 9 11:46:53 UTC 2002

Ок се банерите само тој плавиот мислам дека не чини она "Take part in
the Revolution!" бољи би било "Be part of the revolution!" или "Join the
Revolution!" (уше подобро ова). Среди го плавиот и мислам дека може да
идеме со него, само нека пишива уште нешто некаде "Преведувачки
Маратон!" или "кликни да се пријавиш"... и праќај после на листа да го
лепиме по сајтови. Уште нешто... Има сајтови што неможат да стават банер
горе па ако не ти е тешко направи и такво едно малечко за од страна ко
што имаш напраено за linux.net.mk за на Ајвар. Ја напраив некои
интересни банерчиња ама ме мрзи да ги досредувам сега па коа видов дека
има други не ми се отвараат ич. :)

ufo