[LUG] novo logo

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Wed Nov 13 19:51:44 UTC 2002

На сре, 13 ное 2002, Ivan Manchevski напиша:

> ima predlog za novo logo,
> mozete da go poglednete

Може добро да доаѓа на документи како хедер. Ми се допаѓа мене, оригинално
е? Поготово ова како М-то е одвоено и гледа накај другите. :)

Но, нели рековме не со пингвини пошто тоа е стриктно Линукс, а ние сме
Слободен софтвер. Ова и секоја друга идеја нека биде како дополнително лого
за пристапници и останати документи горе, флаери а гулабот да си остане
како официјално за печат, по чисто е.

Јас не се разбирам многу, може и ова да биде. Но, тогаш барајте го членот
во статутот и сменете го, пред да го печатите.

--
Glisha