[LUG] Gluposti

Riste Pejov richie at freemail.org.mk
Fri Nov 15 01:09:32 UTC 2002

Who the fuck is Alice?

баш те подржувам во твоите залагања за кирилицата, стварно одамна ни требаа
такви што ќе ни пишуваат
пораки во KOI-R и по пат ќе ни праат муабет како треба да користиме
view->encoding->windows-1251 за да гледаме _македонски_ букви.

А што се однесува до кириличниот конвертор, и јас имам направено такво
нешто, само што мислам дека дека го испрограмирав
во самата инсталација на Виндоус, и сеа ми работи левиот Алт и Шифт.

Keep on the good work !!