[LUG] Smetki i ostali stvari

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Mon Nov 18 18:14:30 UTC 2002

На пон, 18 ное 2002, Darko Atkovski напиша:

> E aj vaka sea....od mene troa muHamed ;)
> razbrav deka vi treba info za otvaranje na smetka..
> kazhete mi shto potochno sakate, da znam, da mozhe da prasham i da vi
> odgovoram kako e situacija.

Прашај во твојата што ни треба за жиро сметка да отвориме кај вас.
(Здружение на граѓани)

Во комерцијална ни бараа решение заверено на нотар, па даночен број од
управа за јавни приходи или така нешто...ај ова даночен број изгледа мора
за сите.

> Btw, reply na ovoj mail samo latinica, inache vi kinam privilegii odma

Абе чим праќа има можност и да чита. :)

Беки. Ми се свиѓа. :)

--
Glisha