[LUG] BUG

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Mon Nov 25 10:01:14 UTC 2002

On пон, 2002-11-25 at 08:44, Ivan Stojmirov wrote:
> Mi kazhaa deka vo najnoviot BUG imalo pismo ili neshto, vo koe pishuvalo za
> OSS i linux.net.mk.
> Mozhe nekoj da go potvrdi ova i da dade pokonkretni informacii?

Jas procitav, imase vo rubrikata "Pisma citalaca" (ili nesto slicno).

U princip, deckoto zborese za toa deka Linuxot u Makedonija dozivuva
ekspanzija, go spomna linux.net.mk kako popoznat portal, i pobara
povekje da se pisuva za Linux vo Bug.

Ova go natreskav onaka, od pamet, a ako mi naleta Bug-ot vo raka, ke
skeniram i ke stavam na web da dzirnete.

Darko