[LUG] Za sostanokot...

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Tue Oct 15 03:16:43 UTC 2002

Околу регистрацијата:

- да се плаќа членарина од 10 евра годишно во денарска противредност
разбира се
- логото да го средиме - Златко и Ивс
- Глиша да не извести за регистрацијата кога ќе има повеќе инфо
- Ристе да среди за зборот "Македонија" во името на организацијата во
министерство за правда и да не информира
- да се среди мксофтвер мејлинг листата за употреба на главучите (Дамјан
со моја помош)

Предлог за друг собир во сабота (18 окт.) преку ден - дали се сложувате
и предложете тајминг. Тогаш ќе мора да се плати членарина.

За сајт на организацијата има планови да се трансформира сегашниот
мксофтвер сајт и неговите содржни да се вкомпонираат во новиот сајт на
организацијата - новиот сајт да биде движен од скриптата на Ристе или
PHPNuke (PostNuke).

Надвор од состанокот - бидејќи гледам дека има интерес за преведување и
сето тоа е од голема важност може уште сега да почнат да се прават групи
за локализација.

- GNOME локализацијата е почната - gnomk.sourceforge.net
- Mozilla - Александар Савиќ гледам е заинтересиран - сите
заинтересирани да се јават кај него
- OpenOffice - Ристе Пејов - покажа интерес за превод (мислам дека дури
и дел од преводот е готов)
- RedHat инсталацијата - Анакнда - има повеќе заинтересирани - Уфо,
Баже, Златко - верувам не е толку голем текстот за превод

За програмата за интернет кафеа - дали има некој кој ќе се пријави како
лидер на проектот - да ја зачне целата идеја, да ги даде појдовните
точки и да ја зацрта конструкцијата или ќе мора да се почека на тоа за
некои подобри времиња?

Дали имаме шанси да се претставиме на саемот за НВО и ако има шанси да
се јави некој кој ќе ја води целата таа работа и се разбира други
доброволци - решивме дека на почетокот рекламата ќе ни биде навистина битна.

Ова беа само одредени проекти за кои највеќе се збореше во последно
време и кои во моментов ми текнуваа и решив да ги документирам тука.

--
..-. I fought the law and the law won .-..