[LUG] Statut

Nikolovski Darko DarkoN at npk.com.mk
Tue Sep 17 13:18:36 UTC 2002

Океј

Манје више, статуов проаѓа, си има некои мали ситници, ама тие може нараат да се
разгледаат во петок на собранието. Само еда работа не ми се верува,  . .  .
Куцаш статут за организација за слободен софтвер во формат на нај
комерцијализираниот софтвер во светот . .  ај и тоа батали го  . . ама барем
можеше да го искуцаш статутов вбо кодна табела .  . а не во фонт да му се
сневиди . .  пола ден утепав инсталирајќи фонтови на ова линуксов.
--
Regards,

Darko Nikolovski

Addr: Bul. Kuzman Josifovski Pitu b.b.