[LUG] Statut

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Tue Sep 17 16:52:29 UTC 2002

Imam mozilla pod windows ama ne mi raboti ko shto treba valjda treba da ja
preinstaliram...
Toa shto povekje mi treba se moduli za Intel HAM 56k modem za kernel 2.4.18,
pa ako nekoj nashol neshto shto raboti neka me izvesti.
Napraviv html verzija od statutot i ja attachirav za ovoj mail so MAC C
Swiss font. :)
Izmenite kje gi dodadam koga kje imam vreme i taa verzija valjda kje ja
uploaduvam na linux.net.mk za da ne ve maltretiram site da primate
attachment.

Vi odgovara li Sabota za da se sobereme nekade da go razgledame statutot?

ufo