Одговори: [LUG] statijata vo dnevnik

Дарко Николовски darkon at npk.com.mk
Tue Apr 22 09:55:53 UTC 2003

savica at mt.net.mk wrote:

>Добро е ова!
>
>"Опен Офис" работи сосема нормално во "Widows", исто како и во "Liux",
>а документите создадени во "Microsoft Office" ќе може да се отвораат
>во "Опен Офис" и обратно - вели Златко Трајчевски од невладината
>организација "Слободен софтвер Македонија".
>
>А можеле и линк да стават!
>
>Друго нешто. Ми се јави еден дечко од Прилеп (Снајпер го памти - на
>него му шитнавме две маици на саем :-) и сака ССМ да одржи како некое
>предавање за Liux , пардон Линукс и презентација на оОо на македонски.
> [...]
Јас сум за. . . . .ако е тој дечкото што мислам дека е  . . беше ептен
позитивен

Во секој случај . . мислам дека не смееме да пропуштиме ниедна можност
за презентација и промовирање.

Така да договарајте нешто . .  и кажете кога би се одржало тоа и идеме,
јас сум дефинитивно за и би рекол доколку е можно тоа
да го направиме да биде во неработен ден (пр некоја сабта) или пак ептен
подоцна попладне (после работа да може да се стигне до прилеп)