Cestit praznik

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Apr 30 10:06:00 UTC 2003

Тоа ufo што ти ги продал тебе "ЦД-ата" 250 денари нема никаква врска со
организацијата.

Иначе ССМ не смее да продава цд пошто е непрофитабилна невладина
организација, што води до тоа дека ти си ги купил цдата од ufo и си ги
платил цдата на ufo. Софтверот истотака е слободен за симнување од
Интернет, па можеш да си го симнеш и да ги изрежеш. Ако примети ние
бесплатно снимавме и цд-а таму, можеше да си донесеш 3 цда и да ти го
снимиме. Претпоставувам дека го зема од мене пошто претходно ми го
нарача а и рече дека се брзаш.

PS не јадам гомна, да кажеше дека немаш пари и онака ќе ти ги дадев цдата :)

--
ufo