[Ossm-members] нови xpi-ја за вас прекрасни луѓе :)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Dec 6 13:01:58 UTC 2003

На 05 дек 2003 (петок), Новица Наков напиша:

> Има направени билдови. Стојми ги направи. Кај и да е ќе ставиме све на една
> страна.

На http://www.ossm.org.mk/mozila/firebird/download.html има линк за да се
симне MozillaFirebird на македонски. Повеќете луѓе од таму го симињаат.

Ако сакаш да го симињаат со новите xpi-ja ставете ги таму билдовите, ако не
голема работа ќе ја симињаат со стариот превод.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!