OpenOffice prevod

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Sun Jan 19 20:57:32 UTC 2003

On нед, 2003-01-19 at 13:38, Zlatko Trajceski wrote:

> Konecnata verzija na OpenOffice prevodot vo .po format lesen za ponatamosno
> sreduvanje moze da se najde na:
>
> http://www.mksoftver.org/ossm/maraton/files/ooo-mk.po.gz ~ 518 KB

CESTITAM! E za vakvi announce-menti vredi da se zivee! Nesto vo stil na
IBM - ne e gotovo duri ne bide gotovo.

Malku se osekjam glupo sto celiot nastan go proslediv skoro kako
posmatrac...ma sto skoro, BEV posmatrac - ama sto e tuka e. Ne se vika
dzabe deka studentite se glavniot pridvizuvac na rabotite.

> Na prevodot falat 230 -tina linii (od okolu 22.000 vkupno) i toa cesto nekoi
> nebitni raboti, no ima i dobri stringvi koi mislam deka ke strcat, pa dokolku
> nekoj ima volja da go sredi ili pak vidi nekoja greska vo prevodot moze da go
> podnovi i da mi go prati. Sreduvanjeto se razbira moze da go napravi so
> Kbabel :_)

Obicno ne stavam K* raboti posto sega sum totalno gnomolik, ama ovde ke
napravam isklucok. :)

Se zaebavam, ne skokajte.

> Ima sansi do vecer da ja imam makedonskata linux verzija na OpenOffice.org.
> Taka da najverojatno denovive ke se najde i na inet, no ke bide golema za
> simnuvanje - nad 50 MB taka da najdobro ke bide da ja pocekame i Windows
> verzijata i zaedno da gi stavime na CD. Dokolku seuste ima "drzavni" CD -a
> (ili najdeme novi) ke gledame gi podelime na ucesnicite na maratonot. Mislam
> deka ima ostanato pomalku od 30 sto e malku, no ke vidime. Kade se CD -ata -
> koj moze da kaze uste kolku imame?

Ova fino se poklopuva so mojot jubilej - 14 dena zivot bez Windows doma.
I da znaete deka ne e tolku loso - duri i majka mi sega ke moze da kuca
tekst vo "word" (taka ke go krstam writerot) bez da me prasuva "Sine,
kako bese onoj sramniot zbor?" (se misli na undo)

> Damjan, Stojmir - ja srediv rabotata so dvojnata utf8 konverzija.
>
> P.S. Gorniot prevod ne moze odma da se koristi za kreiranje na OpenOffice.org
> datoteka spremna za merge vo OpenOffice.org - preba prvo da se pusti niz edno
> ednostavno moe skriptice za da se doteraat nekoi raboti bidejki Kbabel
> avtomatski go ima "razubaveno", a potoa skriptata za konverzija se buni -
> sepak nisto strasno :_)
>
> Dokolku nekoj go saka i fajlot spremen za merge vo OO.o sorsot neka izjavi
> samo zelba i neka se spremi za golemoto patesestvie nareceno building
> [...]

Jas sum spremen, utre ke go spustam OO source-ot (v1.0.1) i mislam deka
brzo ke se iskompajlira kaj mene. Definitivno ne mozam da cekam na
CD-to. :)

Ako treba nekoi plus matrakuki, informirajte me.

Epa aj da ni se mnozat!

--