http://www.slobodensoftver.org.mk/maraton2003/galerija.php

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sun Jun 22 17:36:29 UTC 2003

> Eve duri i ke ispadnam tolku fin i ke ja prekucam mojata poraka, so
> cel nekoi licnosti da mozam da ja razberat. Se nadevam deka
> upotrebata na interpunkciskite znaci mi e korektna, dokolku ne e ve
> molam dokolku ima lektor na listava, go molam da me ispravi i
> ispravkata da mi ja isprati na e-mail. Odnapred blagodaram, bidejki
> kaj nas vo selo ucitelkata se obiduva da ne nauci da citame i da
> pisuvame.

Ставрно не сфаќам зашто си толку непријателски настроен ?!?

> 1. Go molam gospodinot Damjan Georgievski da mi odgovori za koja
> grupa toj mislese deka e zasegnata so prasanjeto za slikite, koga LUG
> (linux users group) nema vrska so Sloboden Softver Makedonija i ne
> site sto se zacleneti(subscribed) na ovaa mailing lista se clenovi na
> OSSM.

LUG има врска со ОССМ и оваа mail-листа ја користи ОССМ за да комуницира
со заинтересираните луѓе.

> 3. Kako tret argument(sto bese vsusnost i komentarot na linux.net.mk)
> bi bilo, kakva e taa organizacija(OSSM) sto kako clenovi ima lugje
> sto polagaat za certifikati od Microsoft

Не гледам што е проблемот тука. ОССМ не е „Стаљин&Co“ организација.
Човекот што земал сертификат мислел дека тоа ќе му користи во животот.
Плус, не значи дека сертификатот и курсот што ги има, нема да му
помогнат да придонесе за Слободниот Софтвер, кој само да подсетам може
да се користи и под Windows платформа.

> 4. Posledniot argument bese do gospodinot D. Georgievski i bese dali
> e toj licnosta sto odi po Microsoft konferencii (Vizija) i se blamira
> na niv.

Да јас сум тој :)
Јес да не сфаќам како сум се бламирал ?!?

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

	In a world without walls and fences,
	do we care about Windows and Gates ?