Users missing

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue May 20 16:47:08 UTC 2003

На 20 мај 2003 (вторник), Stojan Pesov напиша:

> Mene me ima, ama jas nemam clenska zemeno uste
>
> Vasko Gjurovski ima clenska i ima plateno, a go nema na listata

За Васко Ѓуровски кај мене е пристапницата но не ми одговори никогаш
потврдно за бројот на членската и не го внесов пошто незнав под кој број.

Пошто тој период кога му ги правеле неговите не водел никој евиденција.

> Kliment Simoncev ima pristapnica, nema plateno, a go nema na lista

А за Климент првпат слушам, најверојатно уфо го мрзи.

--
Glisha