Mi treba pomosh

Aleksandar Balalovski @ Gemidjy Software Clan gemidjy at freemail.org.mk
Wed May 28 13:43:44 UTC 2003

Ivan Smilevski wrote:

>Jas sakam da bidam nov upotrebuva~ na Red Hat Linuks 9.0 i na va{ite ponudeni softveri na makedonski jazik kako {to e Open Ofis na makedonski. Zatoa vo posledniot saem {to se odr`a vo halite na skopskiot saem >>INFOKOM 2003<< jas bev da go posetam va{iot {tand i eden ~ovek po ime Zlatko ako ne se gre{am mi go snima{e Red Hat Linuks 9.0 Operativniot Sistem besplatno, jas gi plativ samo Cd-ata. Jas sum vi mnogu blagodaren za ovaa usluga i sakam da pomognam okolu preveduvaweto (iako ne znam kako).
> [...]
Прво, друг пат ти советувам (не мора да ме послушаш се разбира) да
пишуваш со Unicode ecoding или нешто слично, т.е. да не пишуваш со
македонски фонт. Зашто некои (како јас) го немаат тој фонт и...грдо
изгледа. Инаку (мислам дека) разбрав што е проблемот. И тој проблем го
имав јас, ама лесно се решава на тој начин што треба да направиш Floppy
Disk за кревање на инсталацијата. Многу е едноставно, од Windows (ако го
користиш) оди во директориумот на CD-то, па таму како беше Dosutils
etc...и овој пат се е графички. Не треба од конзола да пишуваш rawrite
etc etc etc...мислам дека овој е твојот проблем пошто и јас од истото
место ги набавив цд-ата, т.е. ufo ми ги сними, и се е во ред, ништо
страшно...ако не ти  е јасно нешто пак,  прашај и ако е тој проблем
ВООПШТО ?? ;-)

По Здрав :)