http://www.slobodensoftver.org.mk/maraton2003/galerija.php

Nenad Stojanovski nenads at mol.com.mk
Sat May 3 13:29:18 UTC 2003

> Не е Linux проблем, ама е проблем на групата.
>

> --
> Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)
>
>          The computer revolution is over. The computers won.

ziti se a koja grupa ??? taa sto se zanimava so preveduvanje na softver na
makedonski ??? ili taa sto brise poraki od linux.net.mk u koi pisuva deka
odredeni clenovi na ossm sto se zanimavaat so promocija na linux imaat
polozeno mscx(microsoft certified something) ??? koa ke mi objasnis kakvi se
tie slobodni softverdzii koi sto polagaat certifikati za
zatvoren(komercijalen) softver togas ke prifatam deka e problem na grupata,
ili ti kako del od sloboden softver sto ides po MS konferencii i sto se
blamiras (se nadevam deka si pravata licnost na koja i se obrakam)