[Ossm-members] usb hp laserjet

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Nov 4 23:09:18 UTC 2003

> decki moze listava ne e za ova, ali me mrzi da prakjam u newsgroup
> :). imam edno prasanje vo vrska so pecatacot. imam hp laserjet 1000w
> usb (ne znam dali voopsto postoi parallel) i mi treba driver za nego
> za mandrake 9.1 i knoppix 3.1. ne vidov oficijalen driver za niedna
> linux distribucija na hp.com. ako ima nekoj pojma kaj moze da se
> najdat, pls re:

види тука
http://www.linuxprinting.org/

во принцип, cups најверојатно ќе ти сврши работа само ќе ти треба и да
го учиташ драјверот за принтер преку USB, "modprobe printer" (ова
обично автоматски ќе се учита кога ќе го штекнеш принтерот, барем така
е кај мене, провери со lsmod).

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

      There are three kind of lies: lies, damn lies and benchmarks.