[Ossm-members] Re: dugminja od tastatura so funkcija

Georgi Georgi
Wed Nov 5 20:51:16 UTC 2003

дамјан г напиша:

> http://ozzzy.dyndns.org/mandrake/extrakeys.html

По кој пат веќе - Фала, да си здрав и жив.

Добро линкот не работи, ама ми помогна во Гугл да знам што да барам -
"extrakeys". :)

А ако на некој некогаш му треба. :)

1. Прво со xev гледам кој keycode го генерира вишак копчето.
   Во мојов случај 222.

2. Правам фајл ~/.Xmodmap(*) со содржина
   keycode 222 = F13

   Кде-то не ми реагирало кога ќе го стиснам затоа што не генерирал
   симбол. Сега генерира F13 и е во ред.

   Може да се земе било кој валиден.
   Во /usr/X11R6/include/X11/keysymdef.h ги дефинира ама пошто има до
   F22 не верувам дека ќе му треба на некој да бара други имиња.

   Незнам зашто не ми го чита ~/.Xmodmap при пуштање на Х-от ама
   во ~/.xinitrc ако ставам xmodmap .Xmodmap го вчитува.

3. Сега кде-то ми реагира за да во КонтролЦентар наместам кратенки.

   Ако сакате да биде независно од менаџерот или да стартува било каква
   команда најдов нешто ама не ги пробав.
   http://freshmeat.net/projects/xbindkeys/
   http://jerukey.sourceforge.net/
   http://lineak.sourceforge.net/