[Ossm-members] Baram linux, nov, malku koristen, garaziran...

Aleksandar Balalovski alxandar at freemail.org.mk
Thu Nov 6 22:48:22 UTC 2003

Mirce Vladimirov wrote:

>Na www.linux.net.mk poracav Mandrake9.1 pred 3 dena, a uste ne sum dobil
>odgovor.
>Mislev deka od toa sto go nudat vo momentov, Mandrake9.1 bi mi odgovaral
>najmnogu.
>Ako nekoj od vas go ima ( ili uste podobro, ako imate Mandrake9.2) ,
>slobodno narezete go i kontaktirajte me na podolu navedenite telefoni,  jas
>vednas bi go podignal. Ili dajte mi go, pa jas vednas sam da go narezam, i
>da vi gi vratam cedinjata.

SUBJECT: "Baram linux, nov, malku koristen, garaziran..."

Sigurno baras Tomos...

Patem, pocekaj sigurno ke ti go pratat mozebi vo momentot ima zastoj ili
obvrski vo timot, no od iskustvo ti kazuvam deka MDK ke ti go pratat. I
MDK ne e najdobar izbor. Barem za mene...a RH kako sto gledam e dabeter
i od MDK...Mandrake e podobar od RH :) Jas gi imam Mandrake 9.1 i Redhat
9.0, mozam da ti gi pratam ako sakas, pisi mi na privatnata adresa,
gemidjy at freemail.org.mk, ke se dogovorime

Pozdrav..

P.S
Znam deka se ispomesav