[Ossm-members] Brojac za Internet i Backup Aplikacija

Soul From Outer Space alxandar at freemail.com.mk
Mon Nov 10 19:58:45 UTC 2003

Zdravo. Jas sum Aleksandar Balalovski pod nick dec0ding sto e na linux.net.mk i nekogas na #makhack. Ili dec0der. :)

Napraviv dve interesni aplikacii za KDE (i pod GNOME rabotat, ama optmizirani se za pod KDE), ednata e brojac na pominato vreme za Intrnet kafe koe raboti so Linux baziran OS, drugata e backup aplikacija za obicni korisnici (moze da ja upotrebuva sekoj). Prvata (brojacot) se vika Gemter v0.2, vtorata se vika 'aB Backup tool v0.2', i dvete gi licenciram pod GPL. Za den-dva ke gi stavam na net za beta2 testiranje. Ima nekoi raboti za koi mi trebaat soveti i asistencija:

- Gemter aplikacijata nema opcija za setiranje tarifa na Net Kafeto, taka sto za da se setira tarifa ke treba da se izmeni del od kodot i da se rekompajlira. Dali ova e loso? Dali vaka bi bilo dobro, da ja davam aplikacijata na net, pa posle za setiranje tarifa (koja sega e na 1min/1denar), da mi pisi toj sto ke ja koristi programata i da ja sredime tarifata zaedno, ili da im ispratam kod sto ke raboti spored tarifa koja nego ke mu brka rabota. Mislenje...

- Pak za Gemter aplikacijata. Otkako eden korisnik ke zavrsi so rabota na eden kompjuter, aplikaciata gi disable-ira najvaznite funkcii so cel administratorot vo Inet kafeto da go resetira so sifrata (za koja ima opcija za setiranje), arno ama ne znam sto da pravam so cel da go zastitam kompjuterot od sledniot korisnik, bidejki sega nema nikakva opcija (kako screen saver, ili opcija da ne izleguva gluvceto od granicite na formata), taka sto mi treba mislenje sto da pravi programata otkako eden korisnik ke zavrsi so rabota. Dali da pusta screen saver ili da go disable-ira (onevozmozuva) kursorot za gluvceto so sto sledniot nema da mozi da raboti za 'bez pari'. Me razbirate? Mislenje isto taka...

- i za dvete aplikacii. Ne koristat autoconf/automake, koristat 'qmake' i principite na kompajliranje gi imam opisano vo README i INSTALL datotekite. Dali bi bilo problem da programata NE koristi autoconf/automake (./configure, make, make install) ili da go ostavam toa kako sto e sega, so qmake?

Mi treba mislenje za idejata i se razbira poddrska. Kazete sto bi trebalo da imaat/nemaat aplikaciite. Vo podgotovka se i uste dve drugi programi, ednata e Timix drugata Addrix, ke gi opisam koja sto znaci otkako ke gi zavrsam i pred izleguvanjeto na istite. Isto taka GPL licencirani se za razvoj na slobodniot softver kaj nas i poddrska na OSSM.

Toa e se sega za sega vo poslednite vesti za razvojot na aplikaciite.
Ako za SSM trebaat nekoi programi za prevodot ili bilo sto, kontaktirajte so mene, ke vi kazam dali mozam ili ne mozam da gi napravam.

Pozdrav,

Aleksandar Balalovski,
GSS Team, Bitola