[Ossm-members] Potrebna Pomos

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Nov 14 10:50:48 UTC 2003

> Potrebna mi e pomos vo vrska so programata za internet kafeto...
>
> Pred nekoe vreme napisav README datoteka, na kirilicen font. Sega,
> otkako instalirav Mandrake (ja pisuvav na RedHat), vo datotekata ima
> Hieroglifi za sekoja kirilicna bukva. Dali ima nacin ova da go
> povratam vo prethodna sostojba, t.e. datotekata da e citliva, bidejki
> e golemka i za pisuvanje ke mi odzemi vreme.

iconv...
треба да знаеш во кој encoding ти бил оригиналниот фајл... и во кој
сакаш  да ти биде сега...
опции ти се: utf-8, iso-8859-5 и можеби windows-1251...

значи пробај со:
	iconv -f utf-8 README
	iconv -f iso-8859-5 README
	iconv -f windows-1251 README

PS. ако не ти успее, gzip-ни го фајлот и прати го да го видам...

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

      Make it idiot-proof, and someone will breed a better idiot.