[Ossm-members] Definitivno: aB Backup tool v0.2 beta2

Aleksandar Balalovski alxandar at freemail.org.mk
Fri Nov 14 16:20:26 UTC 2003

Aleksandar Balalovski wrote:

> http://freshmeat.net/projects/abackup/
>
> Problemi, kritiki, i mislenja na privatnata adresa:
> gemidjy at freemail.org.mk ne na maillistata. Ovde ispratete nesto
> pogeneralno za programava
>
> Kako sto gledate mi go prifatija proektot na freshmeat.net pa sega
> chekam uste da se sredi ova so Igor so Ftp-to posto toj mi se
> ponudi...ako ne i vaka ke funkcionira. Za den dva izleguva i
> brojacot...Gemter
>
> Aleksandar

Arhivata mi e stavena na brinkster.com i e tesko sranje (brinkster),
zatoa najdov webpace od drugar od Germanija :) I go staviv tamu, taka
sto ako imate problemi so freshmeat, simnete ja arhivata od:

http://dec0ding.tuxipuxi.de/aBbackup0.2beta2.tar.gz

Za skoro ke ja popravam rabotata i na freshmeat.

Pozdrav..