[Ossm-members] Definitivno: aB Backup tool v0.2 beta2

Aleksandar Balalovski alxandar at freemail.org.mk
Sat Nov 15 02:02:05 UTC 2003

Zlatko Trajceski wrote:

>Pak jas - ama zosto ne si napravis akaunt na sourceforge.net - besplatno
>e, imas free web so php/mysql podrska, ftp, cvs i sto ti ne - ke treba
>samo da pocekas nekoj den da ti go odobrat proektot.

Zatoa sto za eden proekt da se uploadira se trista i peeset proceduri.
Vaka si go staiv na server, moj akaunt i ke si go uploadiram, pravam sto
sakam koga sakam...fala sepak, ama odamna mi odobrija proekt, samo nemam
vreme za matkajncite... :)

decoding.tixipuxi.de/aBbackup0.2beta2.tar.gz
- oficijalen URL. Za skoro ke ima i website