[Ossm-members] Gemter v0.2 beta2

Aleksandar Balalovski alxandar at freemail.org.mk
Sun Nov 16 18:40:11 UTC 2003

Oficijalno izleguva Gemter v0.2 beta2...site beta testeri neka pisat
kritika. Znam deka falat mnogu raboti, samo da mi se kazi sto
pokonkretno bidejki sam ne mozam na se da mislam.

Mnogu golema blagodarnost za '""golemiot interest""' od vasa strana za
'aB Backup tool'.  Toa mnogu znaci za mene..Osven dva-trojca sto mi
pisaa, nisto poveke. Kako i da e...toa si e moja gordost, a dvata
proekti kako i vo idnina drugite mozete da gi najdete ovde:

http://dec0ding.tuxipuxi.de
toa e (mizerna) web strana za moite proekti.

Sega ima i RPM paketi, i da jas gi napraviv

Pozdrav